O martes, 19 de xaneiro o alumnado de 5º A seguiu traballando con Scratch. Agora que xa sabe que os bloques cambian en función da categoría seleccionada, comezou a experimentar coas figuras que pode animar e cos fondos do escenario.
Cada neno e nena tiña que escoller un fondo e un "scripts" e a partir de aí, engadir ordes ao obxecto seleccionado arrastrando os bloques que levan a cabo as accións que desexamos ordenar ao mesmo. Pouco a pouco, e seleccionando as distintas "pezas" dos diferentes tipos (Movemento, Control, Apariencia, Son...), conseguimos ir creando o noso propio proxecto Scratch.
1º Importamos un "scripts".
2º Modificamos o seu tamaño.
3º Engadímoslle outro ou outros "disfraces".
4º Importamos un escenario.
5º Programamos o desprazamento da nosa figura.
6º Enriquecemos o noso proxecto engadindo un son e facendo que o "scripts" diga ou pense algo.
7º Por último, aprendemos a gardar o noso proxecto para recuperalo noutra ocasión e poder melloralo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario